Ostoehdot astuvat voimaan tilauksen teon yhteydessä, kun vahvistat tilauksesi kassalla. Automaattinen tilausvahvistus lähetetään tilauksen teon yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Blimo.fi toimii Nordbutiker AB toiminimen alla. Ostoehdot on laatinut Nordbutiker AB, org 556908-9385, Y-tunnus: 2834405-9, ja ostosopimus allekirjoitetaan Nordbutikerin kanssa.
Tilatut tuotteet ovat Nordbutiker AB:n omaisuutta, kunnes ne on maksettu kokonaisuudessaan.
Tilauksesi lähetetään keskusvarastoltamme Norrtäljestä, Ruotsista. Muutokset ja lisäykset tulee tehdä ennen tilauksen käsittelyä ja lähetystä meiltä. Jos huomaat virheen tilauksessasi, on tämän vuoksi tärkeää, että otat asiakaspalveluumme yhteyttä välittömästi muuttaaksesi tilauksesi tai antamiasi tietoja mahdollisimman pian.
Huomioithan, että laskulle otetun tilauksen toimitusosoitetta ei voi muuttaa jälkikäteen ilman erillistä sopimusta. Saat lisätietoja asiakaspalvelustamme.
Ilmeisten virheiden (kuten väärä hinta, kirjoitusvirhe, jne.) kohdalla, pidätämme oikeuden korjata virheen jälkikäteen. Jos et ole tyytyväinen korjaukseemme, olet luonnollisesti oikeutettu perumaan tilauksesi. Pidätämme oikeuden myös keskeyttää tilauksen jos jokin tilauksen tuote on loppu varastolta tai teknisen vian vuoksi.
Teemme ostosopimuksen vain täysi-ikäisen henkilön kanssa, tai alaikäisen kanssa vanhemman tai laillisen huoltajan hyväksynnällä.
Pidätämme oikeuden kirjoitusvirheisiin, virheelliseen tietoon sekä kaikkiin valikoimassamme esiintyvien tuotteiden ja palveluiden määrittelyvirheisiin. Kuvamateriaali sivuillamme toimii tuotteiden havainnollistamista varten eikä Blimo.fi voi taata, että kuva täysin vastaa tuotteen ulkonäköä ja luontoa.
Ostoehdot
1. Ostotiedot
2. Hinnat
Kaikki hinnat verkkokaupassa ovat esitetty euroina (€) ja ne sisältävät arvonlisäveron ja muut verot. Kaikki verkkokauppamme hinnat eivät sisällä toimituskuluja, vain yhteensä yli 100 € tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja. Tuotteiden hinnat ovat tuotteen tilauspäivänä voimassa olevan hinnaston mukaisia ja niitä päivitetään säännöllisesti.
Pidätämme oikeuden kirjoitusvirheisiin sekä hintamuutoksiin ilman ilmoitusta. Pidätämme oikeuden perua tilauksen tuotteen hinnoitteluvirheestä johtuneen väärän hinnan vuoksi.
3. Maksutavat
Yhteistyössä Klarnan kanssa tarjoamamme maksutavat ovat pankki- tai luottokortti, lasku, maksu pankkitililtä ja osamaksu.
Voit tarkistaa ajantasaiset ehdot Klarnalta. Lue lisää täältä: https://www.klarna.com/fi/ehdot/
Yritykset
Katso ajantasaiset ostoehdot. Lue lisää täältä: https://www.klarna.com/fi/ehdot/
4. Toimitus ja rahti
Tuotteidemme toimitusaika on 3-7 arkipäivää ja toimitusalueemme kattaa koko Suomen, lukuunottamatta Ahvenanmaata. Kaikki tilaukset, jotka on tehty arkipäivänä ennen kello 13, saadaan yleensä lähetykseen samana päivänä (poikkeuksena tilaukset, jotka sisältävät tuotteita, jotka eivät ole varastossa). Kesä-elokuussa tavarat lähetetään varastoltamme 1-2 päivän sisällä tilauksesta.
OBS! Vi levererar inte till Åland.
Mahdolliset toimituskulut näkyvät kassalla ennen oston suorittamista.
Sesonkiaikana tilauksien paljoudesta johtuen lähetysaika saattaa viivästyä muutamalla arkipäivällä.
Toimitamme kaikkialle Suomeen, lukuunottamatta Ahvenanmaata.
Pienemmät paketit (enintään 20 kg, maksimipituus 1,2 m) lähetetään DHL Servicepointin kautta ja toimitetaan lähimmälle DHL-edustajalle normaalisti 3-7 työpäivän sisällä. Poikkeamia voi esiintyä. Kun pakettisi on lähetetty meiltä,
saat sähköpostiisi seurantatiedot, jotta voit seurata toimitustasi.
Suuremmat paketit (yli 20 kg tai pituus yli 1,2 m) lähetetään DHL Home Delivery -palvelulla ja toimitetaan tontin rajalle/reunukselle lähelle ulkoporttia (ei kuljetusta) normaalisti 3-7 työpäivän sisällä. Kotiin toimitettaessa sinuun ollaan yhteydessä puhelimitse/tekstiviestillä ennen toimitusta, jotta sovitaan sopiva toimituspäivä tai -aika. Toimitukset tapahtuvat vain päiväsaikaan. Kun pakettisi on lähetetty meiltä,
saat sähköpostiisi seurantatiedot, jotta voit seurata toimitustasi.
Jos jollakin tilaamallasi tuotteella on huomattavasti pidempi toimitusaika kuin muilla tilauksesi tuotteilla, voimme joissakin tapauksissa jakaa tilauksesi. Asiakkaana sinun ei koskaan tarvitse maksaa enemmän kuin alkuperäinen toimitus.
Emme valitettavasti voi muuttaa toimitusosoitetta tilauksesi tekemisen jälkeen. Voimme siis toimittaa vain verkkokaupassa tilauksen yhteydessä ilmoitettuun osoitteeseen.
Vastaanottamattomista tai noutamattomista paketeista, joiden arvo on alle 50€, perimme 20€ palautuskulut ja yli 500€ arvoisista, vastaanottamattomista tai noutamattomista paketeista perimme vähintään 40€ palautuskulut.
Huolehdithan siis, että pystyt vastaanottamaan paketin kuljetusliikkeen toimitusaikojen puitteissa tai noutamaan paketin 7 päivän sisällä kuljetusliikkeen toimipisteeseen saapumisesta.
5. Kuljetusvahinko
Vahingoittunut tavara ilmoitetaan välittömästi kuljetusliikkeelle sekä meille. Pakkaus tulee tarkastaa toimituksen yhteydessä vastaanottajan toimesta ja mahdolliset vahingot ilmoitetaan kuljettajalle ja merkitään kirjallisesti rahtikirjaan ennen allekirjoitusta. Huomaamattomat vahingot tulee raportoida 3 päivän sisään toimituksen vastaanottamisesta. Toimitettua tavaraa tai pakkausta ei saa heittää pois ennen meidän hyväksyntäämme.
6. Peruutus ja palautusoikeus
Yksityishenkilönä sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta, Kuluttajansuojalain mukaisesti. Kuluttajansuojalain mukaiset palautukset Blimo.fi verkkokaupalle tulee olla perillä viimeistään 30 päivän kuluttua palautusoikeuden viimeisestä päivästä lukien. Asiakaspalvelumme auttaa palautuslähetyksen kanssa.
Palautuksen ehdot
Palautettaessa, tuotteen tulee olla samassa kunnossa, kuin vastaanotettaessa. Tuotteen kunnosta riippuen palautettavasta summasta vähennetään tuotteen arvonalennuksen mukaisesti tai palautus voidaan evätä kokonaan. Tuote tulee palauttaa alkuperäiseen pakkaukseensa pakattuna meidän ohjeidemme mukaisesti kaikkine tarvikkeineen.
Pidäthän mielessä, että sinä olet vastuussa tuotteeseen aiheutuneesta vahingosta siihen asti, kunnes tuote on vastaanotettu varastollamme. Huolehdithan siis, että tuote on pakattu kunnolla.
HUOM! Ethän käytä alkuperäiseen pakkaukseen mainos-, ilmastointi- tai maalarinteippiä, sillä ne tuhoavat pakkauksen. Käytä ennemmin kirkasta pakkausteippiä.
Palautusprosessi
- Ota yhteyttä asiakaspalveluun: Käytä lomaketta, jonka löydät tämän linkin kautta ja pidä tilausnumerosi valmiina.
- Palautuslähetyksen osoitelappu: Asiakaspalvelumme toimittaa sinulle palautuslähetyksen osoitelapun, jota käytät tuotteen palauttamiseen.
- Palautuskulut: Palautuskulut perustuvat palautettavan tuotteen tyyppiin alla olevan luettelon mukaisesti.
Palautuslähetyskulut
Tuotetyyppi | Palautuslähetyskulut |
---|---|
Kaikki kävelyskootterit (paitsi kabinetti-scooter) | 150 € |
Taitettavat sähköpyörätuolit (Blimo Elite ja Move) | 70 € |
Kabinetti-scooter | 300 € |
Nostotuoli | 50 € |
Rollaattori | 30 € |
Pienet lisävarusteet/varaosat alle 20 kg | 10 € |
Jos palautettavaa tuotetta ei ole luettelossa, ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi tietoa palautuskuluista.
Rahanpalautus
Vastaanotettuamme tuotteet tarkastamme ne, ja asiakkaalle hyvitetään ostoksesta maksettu summa, josta vähennetään mahdolliset rahtikulut. Jos peruutat tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki sinulta saamamme suoritukset (mahdolliset palautuksesta aiheutuneet toimituskulut vähennettynä), viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, että olemme vastaanottaneet tuotteen ja todenneet sen uudelleenmyyntikelpoiseksi.
Ota yhteyttä info@blimo.fi, jos haluat tilata palautuslähetystarran.
Tuotteen vaihto
Jos haluat vaihtaa ostamasi tuotteen, tapahtuu palautus samalla tavoin, kuin kuluttajansuojalain mukainen palautus. Tällöin sinun tulee tehdä uusi, erillinen tilaus haluamastasi tuotteesta.