Onko sinulla kysyttävää? Soita meille: +358 75 325 85 15

Kokeile 30 päivän ajan

Ilmainen toimitus kaikille laitteille

Suomen laajin sähköskootteri valikoima

Ostoehdot - Blimo.fi

Ostoehdot

Ostoehdot Blimo.fi - Nordbutiker AB (2834405-9)

1. Ostotiedot
Ostoehdot astuvat voimaan tilauksen teon yhteydessä, kun vahvistat tilauksesi kassalla. Automaattinen tilausvahvistus lähetetään tilauksen teon yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Blimo.fi toimii Nordbutiker AB toiminimen alla. Ostoehdot on laatinut Nordbutiker AB, org 556908-9385, Y-tunnus: 2834405-9, ja ostosopimus allekirjoitetaan Nordbutikerin kanssa.
Tilatut tuotteet ovat Nordbutiker AB:n omaisuutta, kunnes ne on maksettu kokonaisuudessaan.

Tilauksesi lähetetään keskusvarastoltamme Norrtäljestä, Ruotsista. Muutokset ja lisäykset tulee tehdä ennen tilauksen käsittelyä ja lähetystä meiltä. Jos huomaat virheen tilauksessasi, on tämän vuoksi tärkeää, että otat asiakaspalveluumme yhteyttä välittömästi muuttaaksesi tilauksesi tai antamiasi tietoja mahdollisimman pian.
Huomioithan, että laskulle otetun tilauksen toimitusosoitetta ei voi muuttaa jälkikäteen ilman erillistä sopimusta. Saat lisätietoja asiakaspalvelustamme.

Ilmeisten virheiden (kuten väärä hinta, kirjoitusvirhe, jne.) kohdalla, pidätämme oikeuden korjata virheen jälkikäteen. Jos et ole tyytyväinen korjaukseemme, olet luonnollisesti oikeutettu perumaan tilauksesi. Pidätämme oikeuden myös keskeyttää tilauksen jos jokin tilauksen tuote on loppu varastolta tai teknisen vian vuoksi.

Teemme ostosopimuksen vain täysi-ikäisen henkilön kanssa, tai alaikäisen kanssa vanhemman tai laillisen huoltajan hyväksynnällä.

Pidätämme oikeuden kirjoitusvirheisiin, virheelliseen tietoon sekä kaikkiin valikoimassamme esiintyvien tuotteiden ja palveluiden määrittelyvirheisiin. Kuvamateriaali sivuillamme toimii tuotteiden havainnollistamista varten eikä Blimo.fi voi taata, että kuva täysin vastaa tuotteen ulkonäköä ja luontoa.


2. Hinnat
Kaikki hinnat verkkokaupassa ovat esitetty euroina (€) ja ne sisältävät arvonlisäveron ja muut verot. Kaikki verkkokauppamme hinnat eivät sisällä toimituskuluja, vain yhteensä yli 100 € tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja. Tuotteiden hinnat ovat tuotteen tilauspäivänä voimassa olevan hinnaston mukaisia ja niitä päivitetään säännöllisesti.
Pidätämme oikeuden kirjoitusvirheisiin sekä hintamuutoksiin ilman ilmoitusta. Pidätämme oikeuden perua tilauksen tuotteen hinnoitteluvirheestä johtuneen väärän hinnan vuoksi.


3. Maksutavat
Yhteistyössä Klarnan kanssa tarjoamamme maksutavat ovat pankki- tai luottokortti, lasku, maksu pankkitililtä ja osamaksu.
Voit tarkistaa ajantasaiset ehdot Klarnalta. Lue lisää täältä: https://www.klarna.com/fi/ehdot/

Yritykset

Katso ajantasaiset ostoehdot. Lue lisää täältä: https://www.klarna.com/fi/ehdot/



4. Toimitus ja rahti

Tuotteidemme toimitusaika on 3-7 arkipäivää ja toimitusalueemme kattaa koko Suomen, lukuunottamatta Ahvenanmaata. Kaikki tilaukset, jotka on tehty arkipäivänä ennen kello 13, saadaan yleensä lähetykseen samana päivänä (poikkeuksena tilaukset, jotka sisältävät tuotteita, jotka eivät ole varastossa). Kesä-elokuussa tavarat lähetetään varastoltamme 1-2 päivän sisällä tilauksesta.

Yli 200€ tilauksille tarjoamme ilmaisen toimituksen. Alle 100€ tilauksien posti-/toimituskulut on ilmoitettu kassalla ennen tilauksen hyväksymistä.
Sesonkiaikana tilauksien paljoudesta johtuen lähetysaika saattaa viivästyä muutamalla arkipäivällä.

Toimitamme kaikkialle Suomeen, lukuunottamatta Ahvenanmaata.

Pienemmät paketit (enintään 20 kg, maksimipituus 1,2 m) lähetetään DHL Servicepointin kautta ja toimitetaan lähimmälle DHL-edustajalle normaalisti 3-7 työpäivän sisällä. Poikkeamia voi esiintyä. Kun pakettisi on lähetetty meiltä, ​​saat sähköpostiisi seurantatiedot, jotta voit seurata toimitustasi.

Suuremmat paketit (yli 20 kg tai pituus yli 1,2 m) lähetetään DHL Home Delivery -palvelulla ja toimitetaan tontin rajalle/reunukselle lähelle ulkoporttia (ei kuljetusta) normaalisti 3-7 työpäivän sisällä. Kotiin toimitettaessa sinuun ollaan yhteydessä puhelimitse/tekstiviestillä ennen toimitusta, jotta sovitaan sopiva toimituspäivä tai -aika. Toimitukset tapahtuvat vain päiväsaikaan. Kun pakettisi on lähetetty meiltä, ​​saat sähköpostiisi seurantatiedot, jotta voit seurata toimitustasi.

Jos jollakin tilaamallasi tuotteella on huomattavasti pidempi toimitusaika kuin muilla tilauksesi tuotteilla, voimme joissakin tapauksissa jakaa tilauksesi. Asiakkaana sinun ei koskaan tarvitse maksaa enemmän kuin alkuperäinen toimitus.

Emme valitettavasti voi muuttaa toimitusosoitetta tilauksesi tekemisen jälkeen. Voimme siis toimittaa vain verkkokaupassa tilauksen yhteydessä ilmoitettuun osoitteeseen.

Vastaanottamattomista tai noutamattomista paketeista, joiden arvo on alle 50€, perimme 20€ palautuskulut ja yli 500€ arvoisista, vastaanottamattomista tai noutamattomista paketeista perimme vähintään 40€ palautuskulut.


Huolehdithan siis, että pystyt vastaanottamaan paketin kuljetusliikkeen toimitusaikojen puitteissa tai noutamaan paketin 7 päivän sisällä kuljetusliikkeen toimipisteeseen saapumisesta.

5. Kuljetusvahinko
Vahingoittunut tavara ilmoitetaan välittömästi kuljetusliikkeelle sekä meille. Pakkaus tulee tarkastaa toimituksen yhteydessä vastaanottajan toimesta ja mahdolliset vahingot ilmoitetaan kuljettajalle ja merkitään kirjallisesti rahtikirjaan ennen allekirjoitusta. Huomaamattomat vahingot tulee raportoida 3 päivän sisään toimituksen vastaanottamisesta. Toimitettua tavaraa tai pakkausta ei saa heittää pois ennen meidän hyväksyntäämme.


6. Peruutus ja palautusoikeus
Yksityishenkilönä sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta, Kuluttajansuojalain mukaisesti. Käyttääksesi 14 päivän kuluttajansuojalain mukaista palautusoikeuttasi, sinun tulee ilmoittaa tästä kirjallisesti info@blimo.fi sähköpostiosoitteeseen. Kuluttajansuojalain mukaiset palautukset Blimo.fi verkkokaupalle tulee olla perillä viimeistään 30 päivän kuluttua palautusoikeuden viimeisestä päivästä lukien. Asiakaspalvelumme auttaa palautuslähetyksen kanssa.

Palautettaessa, tuotteen tulee olla samassa kunnossa, kuin vastaanotettaessa. Tuotteen kunnosta riippuen palautettavasta summasta vähennetään tuotteen arvonalennuksen mukaisesti tai palautus voidaan evätä kokonaan. Tuote tulee palauttaa alkuperäiseen pakkaukseensa pakattuna meidän ohjeidemme mukaisesti kaikkine tarvikkeineen. Pidäthän mielessä, että sinä olet vastuussa tuotteeseen aiheutuneesta vahingosta siihen asti, kunnes tuote on vastaanotettu varastollamme. Huolehdithan siis, että tuote on pakattu kunnolla.
HUOM! Ethän käytä alkuperäiseen pakkaukseen mainos- ilmastointi- tai maalarinteippiä, sillä ne tuhoavat pakkauksen. Käytä ennemmin kirkasta pakkausteippiä.

Huomioithan, että alkuperäisen pakkauksen puuttuessa tuotteen arvo saattaa laskea. Täysimääräisen rahanpalautuksen saamiseksi on suositeltavaa palauttaa tuote sen alkuperäispakkauksessa. Asiakas on vastuussa sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Asiakas on myös vastuussa pakkauksesta / tuotteista siihen asti, kunnes vastaanotamme ne. Säilytä siis toimituskuitti ja seurantanumero (jos sellainen on).

Tuotteen palautuksesta aiheutuvat kustannukset tulevat asiakkaan maksettavaksi: Palautusrahdin hinta on 2,00 € (sis alv.) painokiloa kohden, vähintään 9,00 euroa. Vastaanotettuamme tuotteet tarkastamme ne, ja asiakkaalle hyvitetään ostoksesta maksettu summa, josta vähennetään mahdolliset rahtikulut.
Jos peruutat tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki sinulta saamamme suoritukset (mahdolliset palautuksesta aiheutuneet toimituskulut vähennettynä), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, että olemme vastaanottaneet tuotteen ja todenneet sen uudelleenmyyntikelpoiseksi. Palautus maksetaan pankkitilille tai sille maksutavalle, jota olet käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ja joka tapauksessa siten, että sinulle ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Ota yhteyttä info@blimo.fi, jos haluat tilata palautuslähetystarran.

Jos haluat vaihtaa ostamasi tuotteen, tapahtuu palautus samalla tavoin, kuin kuluttajansuojalain mukainen palautus. Tällöin sinun tulee tehdä uusi, erillinen tilaus haluamastasi tuotteesta.


7. Avoin kauppa
Haluamme, että tunnet olosi mahdollisimman turvalliseksi asioidessasi Blimo.fi verkkokaupassamme ja näin ollen tarjoamme sinulle 60 päivän avoimen kaupan, tavallisten palautusoikeuksien lisäksi.

Huomioithan, että avoimen kaupan palautusoikeus koskee ainoastaan avaamattomia pakkauksia. Palautuksesta aiheutuvat kustannukset tulevat asiakkaan maksettaviksi.

Avoin kauppa ei koske erikoistilauksia, tuotteita jotka on kustomoitu asiakkaan toiveiden mukaisesti, palveluita tai muita ylimääräisiä kuluja aiheuttavia tilauksia.


8. Takuu ja reklamaatio
Ostosi turvaksi, Blimo.fi myöntää kaikille laitteilleen vähintään yhden (1) vuoden takuun, jos tuotteen tiedoissa ei muuta mainita. Jos jokin tuote on varustettu pidemmällä takuuajalla, tämä on mainittu tuotteen tiedoissa. Takuu kattaa kaikki tehdasvalmisteiset viat, jotka vaikuttavat laitteen normaaliin käyttöön. Vuoden tehdasvalmistetakuun lisäksi laitteillamme pätee kolmen (3) vuoden reklamaatio-oikeus, kuluttajansuojalain mukaisesti. Reklamaatio tulee tehdä kohtuullisen ajan sisällä vian löydöstä. Ostajan tulee takuuajan jälkeisen reklamaation yhteydessä todistaa, että vika on ollut tuotteessa jo toimitushetkellä.

Takuun ulkopuolelle jäävät tuotteiden kuluvat osat, kuten renkaat, sisäkumit, akut sekä valot/lamput. Kuluvilla osilla on kuuden (6) kuukauden toimimistakuu, joka ei kata normaalia kulumista. Säästä aina lasku, tilausvahvistus tai takuutodistus takuun voimassaolon todistamista varten. Reklamaatiotilanteessa, otathan yhteyttä Blimo.fi verkkokauppaan sähköpostitse osoitteeseen info@blimo.fi. Jos reklamaatio johtaa tuotteen palauttamiseen, tulee palautus tapahtua tuotteen alkuperäisessä, tai sitä vastaavassa pakkauksessa.

Jos toteat tuotteessa jotain vikaa, ota yhteyttä asiakaspalveluun välittömästi. Kuvaile ongelmaa mahdollisimman yksityiskohtaisesti ja voit myös lähettää kuvia ja videoita ongelmasta. Asiakaspalvelu ohjaa sinut seuraavien vaiheiden läpi. Normaalin palautusajan jälkeen takuuviat pyritään ensimmäisenä korjaamaan lähettämillämme varaosilla. Jos vikaa ei saa korjattua varaosillamme itse, voit lähettää tuotteen korjattavaksi meille, tai autamme etsimään mahdollisen huoltoliikkeen korjaamaan takuuvian. Jos vahinko kuuluu takuun piiriin, katamme kaikki kustannukset mukaan lukien toimitukset ja korjaukset tai huoltoliikkeen korjauksen ja työn.
Ymmärrämme, että sinulla ei ehkä ole alkuperäistä pakkausta, mutta kääri tuote hyvin, koska huonosti pakattua tuotetta kuljetusliike ei välttämättä ota kuljetettavakseen, tai perii kuljetuksesta moninkertaisen hinnan. Huomaa myös, että jos tuote saapuu tänne ja ongelma ei ole sellainen kuin olet kuvannut tai jos se ei kuulu takuun piiriin, sinun on katettava kaikki kustannukset mukaan lukien toimitukset ja korjaukset.

Tuotevikojen ja käytön vastuu: Blimo.fi ei vastaa vioista tai tuotevastuusta, välillisistä tai välittömistä vahingoista eikä ylimääräisistä kuluista ja ylimääräisestä työstä myytyjen tuotteiden käyttöön liittyen. Tuotteiden käyttö tapahtuu kokonaan käyttäjän omalla vastuulla. Kuluttajan/yksityishenkilön tapauksessa pätevät kuluttajasuojalain sovellettavat osat.

Reklamaatiot: Otamme palautteet -niin ruusut kuin risutkin- asiakaspalvelussa mielellämme vastaan.
Asioidessasi Blimo.fi -verkkokaupassa sinulla on aina 24 kuukauden reklamaatio-oikeus. Tämä tarkoittaa sitä, että mikäli tuotteessa ilmenee jotain vikaa tai se rikkoutuu ennenaikaisesti, sinulla on oikeus saada tuote korjautetuksi tai vaihdettua tai saada tuotteesta alennusta tai rahat takaisin. Reklamaatiot käsitellään aina tapauskohtaisesti. Asiakkaalla on oikeus tuotteen korjaukseen, vaihtoon tai rahan palautukseen silloin, kun vaatimus on oikeutettu eikä tuotetta ole käytetty väärin. Tuotteen normaali kuluminen ei myöskään kuulu reklamaation piiriin.
Reklamaatiotilanteissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@blimo.fi, niin palvelemme sinua reklamaatiosi kanssa. Kerro viestissäsi tilausnumerosi ja reklamaation syy ja liitä mahdollisuuksien mukaan viestiin myös kuva tuotteesta, missä reklamaation syy näkyy. Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka: Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi www.kuluttajariita.fi. Asiakas voi nostaa tästä velkasuhteesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen Nordbutiker AB:tä vastaan joko Nordbutiker AB:n kotipaikan käräjäoikeudessa tai sen Suomessa sijaitsevan paikkakunnan käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä hänellä on asuinpaikkansa. Jollei Asiakkaalla ole asuinpaikkaa Suomessa, riitaisuudet käsitellään Nordbutiker AB:n kotipaikan käräjäoikeudessa. Koska Kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoavat veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen, niin asiamieskuluja ei korvata.


9. Yksityisyys, henkilökohtaiset tiedot ja markkinointi (GDPR)
Kun teet ostoksia verkkokaupassamme tai olet meidän kanssamme kanssakäymisissä, saatat antaa meille joitain henkilökohtaisia tietojasi. Taho, joka on vastuussa antamistasi henkilökohtaisista tiedoista, on Nordbutiker AB, Ruotsalainen yritys, joka on rekisteröity Ruotsin Yirtysrekisteriin numerolla (org.) 556908-9385 sekä Suomen Yritysrekisteriin Y-tunnuksella 2834405-9, ja sijaitsee Norrtäljessä, Ruotsissa. Lisätietoja keräämästämme henkilökohtaisesta datasta sekä oikeuksistasi voit lukea Tietosuojakäytäntö sivulta. Voit tietysti myös tottakai ottaa meihin yhteyttä info@blimo.fi jos sinulla on kysymyksiä koskien henkilökohtaisten tietojesi käsittelyä.

Jos et ole erikseen antanut meille lupaa suoramarkkinoinnille, me emme ota sinuun yhteyttä markkinointitarkoituksessa. Emme koskaan myy asiakastietojasi kolmansille osapuolille.


10. Yleistietoa:
Otamme palautteet -niin ruusut kuin risutkin- asiakaspalvelussa mielellämme vastaan. Pyrimme löytämään kaikissa kiistatilanteissa parhaan mahdollisen ratkaisun. Kaikissa kiistatilanteissa toimimme Kuluttajansuojalain mukaisesti, ja verkkokauppoja koskevat lain kohdat koskevat meitä. Kiistatilanteet yritysten kanssa ratkotaan yleensä oikeusteitse.

Pääkonttorimme sijaitsee Ruotsissa, Norrtäljessä seuraavassa osoitteessa:

Nordbutiker AB
Gösvägen 28
76141 Norrtälje
Sweden

Tietoa Blimosta

Blimo perustettiin vuonna 2007 ja on siitä lähtien kasvanut siten, että se on Pohjoismaiden suurin sähkökäyttöisten yksityishenkilöiden käyttöön tulevien senioriskoottereiden toimittaja. Alan siantuntijamme ovat vuosien mittaan muuttaneet sähköajoneuvoillamme tuhansien tyytyväisten asiakkaittemme arjen.

Lue lisää

Osta ja maksa turvallisesti meillä

Posti ja Klarna